Bejelentkezés

Kérjük, jelentkezzen be, ha szeretné látni a tagoknak elérhető tartalmakat!

Hírek

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagjainkat a Natura Vital Help Information Kft-t és a Magyar Public Relations Szövetséget, akik 2016 októberétől az ÖRT tagjai!
 

Piac és Profit konferencia a PR-kommunikációról - kedvezmény az ÖRT tagoknak

Október 20-án „Az üzeltbarát PR-kommunikáció - Hogy átmenjen az üzenet!” címmel rendez konferenciát a Piac és Profit, a PR Szövetség szakmai vezetésével. Az ÖRT számára fontos, hogy az etikus kommunikáció kérdéséhez az ÖRT is kapcsolódjon, ezért szakmai támogatók vagyunk, és ÖRT előadás is lesz. Az ÖRT tagjai számára 15% kedvezményt biztosítanak.

PR konferencia program

 

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagjainkat a Republic Group Kft-t és a H2Online Kft-t, akik 2016 augusztusától az ÖRT tagjai!
 

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagjainkat a Hab Advert Kft-t, a Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft-t, a Sunfleur Kozmetika Kft-t és a Tchibo Budapest Kft-t, akik 2016 júliusától az ÖRT tagjai!
 

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagjainkat a Rossmann Magyarország Kft-t és a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft-t, akik 2016 júniusától az ÖRT tagjai!
 

Rendkívüli közgyűlés

Fővárosi Törvényszék hiánypótlási felhívása alapján módosítandó Alapszabály elfogadása miatt. A meghívó az események között olvasható


A közgyűlés után 9,30-kor kezdődik az adatvédelmi workshop, melynek részletei itt olvashatók.
 

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat a Berlin-Chemie/A. Menarini Kft-t és a Carlsberg Hungary Kft.-t, akik 2016 májusától az ÖRT tagja!
 

Döntés - Ádám keresi Évát műsor közterületi reklámjaival kapcsolatban

Letölthető az ÖRT Panasz Bizottságának állásfoglalása az Ádám keresi Évát című műsor közterületi reklámjairól
 

Új tag az ÖRT-ben

Köszöntjük új tagunkat a Carbon Group Communication Kft-ét, aki 2016 áprilisától az ÖRT tagja!
 

Elvi állásfoglalás - Ártalmas magatartásra ösztönzés

Az ÖRT elvi állásfoglalást fogalmaz meg tagjai számára azzal a szándékkal, hogy segítse munkájukat a Magyar Reklámetikai Kódex által megfogalmazottaknak való megfelelésben.

Az útmutató kidolgozását az ártalmas magatartásra ösztönzés kereteinek meghatározása, pontosítása indokolta, azaz, hogy egy adott történet bemutatása a kereskedelmi közlemény üzenete szempontjából honnantól minősül egészségre, biztonságra, környezetre ártalmas magtartásra való ösztönzésnek.

Útmutató - Ártalmas magatartásra ösztönzés

 
<< Első < Előző 1 2 3 4 Következő > Utolsó >>

3. oldal / 4