A Szervezet tagsága eredetileg csak a reklámok tartalmáért felelős országos önszabályozó testületekből állt. 2001. november 16-tól azonban a Szervezet tagjai közé tartoznak mind az önszabályozó testületek (SRO-k) mind a reklámszakma önszabályozását támogató szakmai szervezetek. Ezek a tagok a Szervezetben belül 50-50 százalékos arányban képviseltetik magukat.
EASA tagjai:SRO és levelező tagok
Jelenleg 34 önszabályozó testület (SRO) tagja a Szervezetnek, amelyek közül 26-an 24 különböző európai országból, a többi 8 pedig Európán kívüli országból származik. Az EASA természeténél fogva európai szervezet. Mivel azonban a reklámozás újabb és újabb kérdései egyre inkább globálisak, ezért az EASA felállította az ún. International Council-t, hogy megvitassa és megválaszolja a felmerülő kérdéseket.
Szakmai tagszervezetek
Az EASA-nak 16 szakmai szervezet a tagja, melyek a következő csoportokban sorolhatók: reklámozók, ügynökségek, médiák és egyebek